Fantastisk, stralande, underbart!

Nu lamnar min alskade mig.
Rikare pa erfarenheter, minnen och kanslor.


Min finaste smurf, vad jag alskar dig.

Hon tog datorn med sig nar hon for, jag ville inte se den.
Vill inte vara fast i teknologins ekorrhjul.
Vill bryta, andas och ta fram de kreativa sidorna jag knappt sett av sen jag for.

Jag aker till ingenstans, dar strommen bara finns vid nattens morker.
Dar folk ler och barnen dansar.

Dar kan jag stanga av, koppla pa och skriva.
Mina ord bubblar over, mina tankar snurrar fort.
Lyckorus.
Gladje.

Fantastisk, stralande, underbart!

-----------
En till kamera forsvann.
Hennes.
Den var full med minnen fran en fantastisk tid, mitt i livet.
Allt det ar for alltid borta.
Nu galler det att salla bort och spara det jag vill ha kvar, dar nanstans i min inbyggda harddisk.

Tankar om mina tankar...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0