Vägen från Bangkok till Kao Tao

En sväng till min älskade stad Bangkok och lyckan var total.
Lillebror hann bli förälskad (nästan i samma grad som jag) i staden som fångat mitt hjärta
Planer på att för alltid flytta hit, låg inte långt borta.
Jag log och njöt av att se honom med samma entuiasm som jag själv hade för några år sedan.
Mötet med den perfekta staden.
Pow!

Först efter två veckor rök vi ihop, lillebror och jag.
Ryka ihop kanske var en överdrift, men puttra och lite griniga blev vi definitivt på varandra efter ett halvt dygns resande-buss-båt-etc etc.
Sen blev det bara värre.
Inte mellan oss, men historien i sig.
En paradisö som inte hade sängar för oss att sova i.
Värmen som satt som en dimma och hungriga magar som skrek efter mat.
Det blev rådd och det blev bök.
Men som allting annat, så löser det sig alltid.

Kao Tao-är inte bara vackert, utan helt strålande.
Jag blev kär då, jag blev kär nu.



Tankar om mina tankar...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0