Penang-summering

Penang
Hotel Naza-2 nätter
Victors guest house-2 nätter
Babas guesthouse- 4 nätter
Crustal guesthouse-1 natt

Veckans bästa;
Kamera försöljaren som nästan börja gråta när jag skulle "fundera på köpet".
Citat; "Ni västerlänningar gör alltid så här. Här har jag stått och berättat och berättat, och så ska du tänka på saken"

Veckans Ekonomiska:
Lillebrors argument till varförr vi i framtiden alltid ska bo med aircon.
Citat; "Jag men tänk så här. Utan airco vaknar vi tidigt och kan inte somna upp. Då går vi upp och äter och sen blir vi hungriga igen vid lunch. Med aircon så kan vi sova tills lunch, och sparar dörför in på de pengarna vi skulle lagt på frukost" Ehhhh, nice one :-p

Veckans fylla;
2 flaskor tequila dividerat på 5 främlingar på en stor balkong.
Katastrof? Nja, faktisk inte.

Veckans skönaste möte;
Caleb, canadensare med ett hinduistiskt sätt att Leva.
På samtliga plan.

Veckans förälskelse;
Vann jag!
I vanlig ordning blev jag kär i alla äldre farbröder med ögon som hade nåt att berätta.
Antal? Kanske ett par hundra.


-------------- I get lost in the light so high, don´t wanna come down



Tankar om mina tankar...
Postat av: far

Låter härligt:)

2010-01-22 @ 14:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0