Nallebjörnen

Han bor i Älvsjö, min vän med nallebjörnskramarna.
Han påstod att det var jag som gjort honom förkyld och kanske var det därför jag kom och tänka på just honom,
när jag idag fick den värsta massagen Ever.
Det var inte massagen i sig som fick mig att tänka på honom (även om han skulle bli mer än stolt om det nu varit så), utan mannen som gav massagen till mig.
Med sitt "snurvelisnurvlande" fick han mig att tänka på min finaste nallebjörn där hemma i Sverige.
Stackars lilla snoris.

Sen de facto att jag trots snurvlande och nånting som droppade på mig (var de svett, var de snor) Inte ställde mig upp och gick därifrån, gjorde att jag blev nästan mer full i skratt.
Dom säger att jag är en tuffing, en hård brud som är rätt burdus och konkret i mitt sätt att agera.
Varför gick jag inte bara där ifrån???

Tankar om mina tankar...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0