En natt på stranden

Ett gäng främmlingar, med en guitar med ett flertal villiga musikanter.
Vågorna var höga och natten var ung.
Skratt och samtal om just det som fanns då.
Vågarorna slog hårt och dess ljud fick alla att mysa, kurras ihop och Le ett varmt leende.
If this isnt life, then what is?

Ett ofrivilligt dopp i den havssvarta vattnet, fick tårara att ringa av glädje.
Att höra min bro sjunga låtar som jag förvarat långt där inne i mitt undermedvetande fick min kropp att ingå i ett melankolist mellanlänge. Lycka? Kärlek?

Tre av oss tog en stor filt och spenderade våran natt under en stjärnklar himmel.
På e strand som sträkte sig kilometervis åt båda riktningarna.
Havets vågor som slog in mot land, syrsornas spelande och så småingom fåglarnas kvitter.
Kunde någonting bli mera underbart?

----------------
Jag kunde andas i natt. Månne det varit den friskt havsbrisen som hjälpte mig.
Eller var det bra min totala fokus på att inte bry mig om nånting annat, än just där, just nu.

Vi vaknade till soluppgången. Satt tysta och iaktog någras morgon yoga, mitt där på stranden.
This is what it´s all about!

I do whatever feels right in the moment, and don't believe I have to conform to anything ♥♥♥

Tankar om mina tankar...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0