Jag är vacker när jag Ler

Tiden rann ut, eller var det jag som hällde ur timglaset?
Gömma mig för allt som är verkligt.
Resa lite och träffa folk som inte finns på riktigt.
Möta ett Liv jag hade för länge sen och bygga drömmar om att stanna förevigt?!?

Jag tog tjuren vid hornet och slöt fred med allt som legat gömt.
Sa förlåt till de som kanske inte förtjänade de.
Räckte ut en hand till de som kanske inte tog den.
Gav en Kram och höll hårt till de som Gav tillbaka.

Har slagits och bråkat och försvarat med blod och tårar.
Nu släpper jag sargen, kommer in i matchen och tar mig kanske vatten över huvudet som så många gånger förr.
Men jag kan ju aldrig sluta att älska,
älska er,
älska mig,
älska dom...

Det är Vackert med kärlek.
Jag är vacker när jag ler :-p








smurf


 

 



 





 

 

 


Tankar om mina tankar...
Postat av: jenny

ja, så är det Fining!

2010-01-15 @ 07:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0