Marcus-the fotboll legend

Mitt i deras vardagliga kvällsaktiviteter kom vi och störde.
Jag och min bror.
- Får vi vara med? Frågade vi lite fräckt, och trots att svaret blev ett självklart "of course"
och trots att jag valde att inte vara med och spela, utan bara sitta som åskådare, så var vi båda med i spelet.
Jag valde att dokumentera vad som hände, med min nya Canon Systemkamera, som jag förövrigt är så himla stolt över.
För nån sekund så känndes det som om vi var tillbaka till den tiden då vi var små.
Då jag stod som hejarklack till en lillebror som var fenomenal med bollen, men skämmdes så oerthört över sin högljudda syster som fick resten av laget att glo med Stora ögon.










Tankar om mina tankar...
Postat av: the legend himself

Hahaha måste korrigera det där om att jag skämdes oerhört då jag, (som varje stor fotbollsspelare), inte hör något från läktarplats mitt under match, totalt fokus på planen är en självklarhet!



(Förövrigt har jag nu en blåtira mellan ögonen då jag råkade springa in i en stolpe under match)



Over and out!

2010-01-17 @ 07:39:47
Postat av: far

far out :)

2010-01-17 @ 09:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0