Det var nånting om Kharma…..

Insåg när raketerna smälldes av att ett nytt år var på kommande.
2009 med all dess mörker var till sitt slut och jag stängde dörren efter allt det som varit.
Raketerna I himmelen blev för mig symbolen för nya möjligheter.
Ett nytt år och ett liv fullt av kärlek och glädje.
Ett liv jag är stolt over att leva.
Med folk som jag är stolt över att Känna.

Somna inte osams med dig själv, som min fina Winnerbäck sjöng nyligen.
Älska dig själv, ty ingen annan kommer göra det åt dig.


Han där som skadade så hårt, som tog sönder så himla mycket.
Han fick sparken på morgonen på det nya året.

Det var nånting om Kharma…..

Tankar om mina tankar...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0