awesome

Har börjat glo på en serie där utrycket “awesome” används flitigt.

Har varit kortklippt nu I veckor.
Snaggad låt oss medge.
Brydde mig inte märkvärt när håret rök, och inte heller efter.
Det växer ju trots allt ut… en dag.
Men ja, helt hundra har det inte känts.
Kanske har ja Inte saknat att vakna upp var eviga morgon med en Stor rastafläta på huvudet.
EN rastafläta, inte flera.
Kanske har ja heller inte saknat den stunden innan man ska ut på middag eller galej, där övriga Jag blir klar på minuten, men håret jämt envisas med att ta minst en timma.
Om jag tänker efter så har det även varit skönt att slippa titta sig I spegel och sucka att den nyinvesterade dyra frisyren dock ändå slutat I en slarvig toft, sekunderna efter att frisören gjort sitt utmärkta jobb.
Kanske….
Har försökt att trivas så mycket som möjligt.
Har med all kraft jag förmodat Inte känt mig som en radikal butschig Flata och har lyft upp den där hakan som alltid annars stått I jivakt.
Men kanske ändå….

Nu veckor senare så kan jag med handen på hjärtat medge att jag faktiskt trivs.
Riktigt bra.
Och trots att jag eventuellt sållar bort alla idioter till ragg som definitivt skulle ha satt in en stöt på en, om ja hade haft långt svajigt hår, så känns det som att det är värt det.
Ragga på mig, om du vågar!
Kanske är det därför det också känns extra bra när folk väl tar mod till sig och säger “seriously, you look fucking Good in that hair or you are Georgeous”.

Oberoende, så går jag nu flera veckor senare, åter omkring med vetskapen om att jag är Awesome!!!

Tankar om mina tankar...
Postat av: far

agree:) always!

2010-01-31 @ 12:44:51
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0