Somliga straffar gud med desamma

På en bar på Phiphi så har dom kommit på den vansinniga ideen att låta folk slåss i en thaiboxningsring.
Jag har aldrig varit dum nog att gå upp i en fight.
Men igår....
Hmm...

Jag hitta en flicka i en aning större modell än mig själv. Men så länge vi har kul tänkte jag.
Inga slag mot huvudet eller bröstet sa ja, och tjejen försäkrade att hon inte varit i en fight förut.
Tjii fick jag när domaren blåste igång matchen och tjejen slår som en riktigt boxningsdrottning.
Slagen i sig struntar jag blankt i, jag tål smärta.
Men tydligen så har jag fått en spricka i foten som gör att jag inte kan gå.
Lillebror mena att jag får skylla mig själv som frivilligt gick upp i ringen, och jag kan inte göra annat än att hålla med.
Men detta innebär tyvärr att jag inte kommer kunna klättra, surfa eller dyka som planerat.

En fot stor som en fotboll går väl över och smärtan kan lindras med tabletter...
Men det suger ganska Fett.

Nåväl. Lite bilder nu när internet är snabbt.


Finaste Lilebror

Jay, en vän i Bangkok från förr. Värmer alltid mitt hjärta.

Kenni, David och Denise. Lillebrors vänner from back home.

Lillebror och jag har just hämtat Madde, kollega från båten

Numera bofasta Bangkok mannen Tom, som härstammar från Åland.

Ut på floden bar det.

Polen i solen

Högt över Bangkok

Avslutning på en utmärkt dag i favoritstaden.

Tankar om mina tankar...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0