Minnas



Jag sitter på ett berg med verkligheten omkring mig.
Överallt strålar solen och glädjen är ett faktum.
Jag saknar dom jag älskar,
men har genom åren som gått fått lära mig att man Inte ska Sakna, utan man ska minnas.
Så jag sitter här i mitt paradis, och minns mina kära.
Minns min farmor, min farfar, min faster och mina kusiner små.
Minns mina kollegor från gamla tider och de från tiderna som just var här.
Minns min pappa, min mamma och vännerna från förr.
Minns platser där jag bott, och gator jag vandrat.
Minns en fest och en annan, ett ståhej och en skandal.
Minns ett samtal om livet och tankar om underverk.


Tankar om mina tankar...
Postat av: bonus

men mig har du glömt... så fort gick d alltså ;)

2010-02-08 @ 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0